top of page
Search

Amerika Birleşik Devletleri Kaptan Amerika #1


İncelemeler:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Herkese merhaba, Size Amerika Birleşik Devletleri Kaptan Amerika #1 incelememi sunmak için buradayım! Her sayı çıktıkça gözden geçireceğim ve size bu konudaki tüm düşüncelerimi aktaracağım! Bu kitabın içinde iki farklı hikaye var; Christopher Cantwell'in yazdığı "You Brought Two Too Many" ve Josh Trujillo'nun yazdığı "Tracks". Her "bölümü" gözden geçireceğim ve sonunda genel notumu vereceğim!


Bu iki hikaye bence çok iyiydi. Steve Rodgers ve Sam Wilson'ın birbirleriyle olan bağını sevdim ve ileri geri şakalar ve yumruklar da harika. İlk hikaye, bu serinin ana olay örgüsünü gerçekten tanıtıyor ve Kaptan Amerika adının gerçekte ne anlama geldiği hakkında ciddi ciddi düşünmenizi sağlıyor. Arron Fischer'ın tanıtımına ve "Tracks"taki hikayesine kesinlikle BAYILDIM. Karakter şu anda dünyada sahip olduğumuz genç nesli etkileyecek ve etkilemeli ve bunu gerçekten güçlü bir şey olarak görüyorum. İlerleme hızının oldukça iyi olduğunu ve aksiyonun da iyi olduğunu düşündüm. Tek uyumluluğum, zaman zaman diyaloğun biraz uzatılması ve hikayenin sürüklenmesine neden olmasıydı, ancak yine de gerçekten keyif aldım! Bence bu, insanların okuması gereken bir seri çünkü eve çarpıyor ve size dışarı çıkıp harika olabileceğinizi hissettiriyor!


Genel olarak bu kitap harika bir okumaydı ve 2. sayının ne zaman yayınlanacağını hemen görmem gerekti (bununla ilgili incelemem çıktı, gidip kontrol edin). "Kaptan Amerika Birleşik Devletleri" 1 numaraya 4,5/5 veriyorum!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page