top of page
Search

Cântecul lui Ahile de Madeline Miller



Recenzii de:


RATE THIS BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

8.5/10


Mi-a fost teamă că această carte ar putea să nu fie la înălțimea hype-ului. Trebuie să mărturisesc că primele capitole nu m-au prins, dar cu fiecare capitol care trecea, proza lui Miller s-a animat până când nu m-am putut abține să devorez pagină după pagină. Când am ajuns la ultimele pagini, eram cocoșat, agățandu-mă de fiecare ultimul cuvânt în timp ce continuam să citesc la lumina lămpii până în noapte. Mă așteptam ca cunoașterea poveștii Iliadei să diminueze această reimaginare modernă, dar, în orice caz, a făcut ironiile ascuțite și prefigurarea cu atât mai prevestitoare și mai dureroase de suportat. O lectură obligatorie pentru oricine are chiar și un interes trecator pentru mitologia greacă, această carte a câștigat mai mult decât laudele nesfârșite asociate cu ea.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page