top of page
Search

Death Stranding


Recenzii de:


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Poveste:

Există o mulțime de știri în acest joc și multe știri și, pentru a fi sincer, nu înțeleg 40% din ele, unii o să spun simplu. Joaci ca Sam Porter Bridges, care este un portar într-un post apocaliptic, unde cu cu ajutorul companiei de livrare Bridges and Fragile, conectați din nou America în timp ce livrarea pachetelor evitând BT-urile (mai mult fantome) și alte pericole.


Mod de joc:

Pe lângă toate BT-urile și dușmanii, adevăratul tău dușman este terenul. La început am crezut că doar merg de la A la B, dar cu yime am fost uluit de profunzimea jocului. Vedeți că sunt multe ocazii de folosit pentru a ajuta pe drum vă plac scări și ancore, dar există și cărucioare plutitoare, spray de reparații, un PCC care vă permite să construiți o mulțime de lucruri diferite de la un generator la un pod. Acest joc are un multieplayer foarte interesant. Nu este atât de mult ca și cum joci cu alți jucători, dar lucrurile pe care le-a construit jucătorul vor apărea în jocul tău pentru a te ajuta, iar lucrurile pe care le construiești îi vor ajuta pe alții.


Imagini vizuale:

Jocul acestui joc este relaxant în cea mai mare parte, deoarece imaginile sunt atât de atrăgătoare.

Îmi place foarte mult că începi jocul pe aceste dealuri mai mici și verzi și apoi, cu cât jocul continuă mai mult, dai peste munți stâncoși și arătatori. Au fost o mulțime de momente în care mă odihneam cu Sam și mă gândeam la lumea din jurul meu. la vânt și la ploaia. Jocul a fost făcut cu captură de mișcare și este o alegere uimitoare că au făcut-o așa, deoarece aceste performanțe grozave le poți obține doar așa.


Gânduri finale:

Death Stranding este un joc neînțeles. Mulți oameni s-au grăbit să-l eticheteze ca un simulator de mers pe jos în care mergi de la A la B, dar nu este o linie dreaptă când trebuie să treci peste munți uriași, așa că trebuie să te gândești că trebuie să aduci cu tine. sau chiar mergi înainte și fă-ți o cale pentru tine. Acel joc interesant ok, cu imagini și spectacole uimitoare de la actori și muzică uluitoare pe care nu am auzit niciodată acest tip de muzică în viața mea înainte de a-ți putea spune despre ce genuri este vorba. Mi-a fost greu să joc acest joc de zi cu zi, deoarece după ceva timp jocul devine încă plictisitor și repetitiv după o vreme. Sunt multe despre care aș vorbi despre care vorbesc doar despre lucrurile simple despre care există recenzii de 7 ore. acest joc arată cât de uimitor este. Death Stranding primește un...


8/10


By @_gameing_dude_


RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page