top of page
Search

Dylan Fraser: Lumea nu este mare când știi cum funcționează.


Recenzii de:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Acesta este un EP excelent al lui Dylan Fraser și, de departe, cel mai puternic al său de până acum. Acest EP afișează într-adevăr un mesaj și o temă liniară pe tot parcursul și abordează unele probleme profunde. Dylan se gândește la sensul vieții din perspectiva cuiva care se luptă cu sănătatea mintală și nu vede o modalitate de a scăpa de gândurile lor. Dylan are moduri fascinante și vizualizează cu tărie cum se simte într-o anumită melodie, cu versuri cheie precum „Sunt într-un coșmar, dar nu m-am adormit” care îmi ies cu adevărat.


De asemenea, îmi place foarte mult sunetul pe care Dylan l-a folosit cu acest EP, alternativa este genul perfect pentru el, iar producția de bas grea funcționează excelent cu temele melodiilor și o experiență unică pentru refrenurile fără voce. De asemenea, îmi place că Dylan s-a testat vocal și a arătat o gamă largă de voce. La majoritatea melodiilor el are o voce profundă, dar unele dintre melodii au simțit mai experimentale, vocea lui mergând mai mult în vocea capului și în registrul superior, ceea ce mi-a plăcut foarte mult.


Cântecele mele preferate au fost clasate:

1. Coșmar

2. Conductă

3. Aș prefera să fiu aici

4. Supersonic

5. Manta

6. Doar un prost

7. Asta este doar viața


În general, Dylan Fraser oferă unul dintre cele mai puternice EP-uri ale anului. Cu un mesaj și o temă profundă și liniară, experimentând cu vocea și sunetul său. Și adăugând ceva nou la genul alternativ/pop.


Scorul general 9,5/10



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page