top of page
Search
  • Writer's picturethrnz

Far Cry 3


Recenzii de:


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

În cele din urmă m-am hotărât să sară în acest clasic. Am auzit atât de multe lucruri bune despre acest joc, în special în ceea ce privește principalul antagonist, Vaas Montenegro, care este deosebit de interesant din cauza cantității de nebunie psihopat nebunească pe care o oferă în acest joc. Am jucat doar câteva ore în joc, dar m-a atras deja cu povestea, personajele și lumea frumoasă de explorat, poate prea multe de explorat? Este prea devreme pentru a spune, dar nu există nicio îndoială că acest paradis este incredibil de descoperit în timp ce încearcă să-i supraviețuiască.


Cu toate acestea, nu sunt un fan al gameplay-ului până acum. Vitirea se simte incomod, mai ales când țintiți în jos obiectivele de vedere, a trebuit să măresc sensibilitatea pentru a o face să meargă mai lină și mai rapidă, deoarece înainte era lent și aproape neplăcut și încă nu este grozav. Până acum, nici armele nu m-au impresionat, arată cool, dar feedback-ul pur și simplu nu este acolo. Aceasta este doar prima mea impresie, dar deocamdată vreau să continui să joc din cauza poveștii și explorării, dar nu pentru că îmi place lupta și asta nu este bine pentru un shooter la persoana întâi.


Poate că sunt prea dur... Adică, acesta este un joc care a fost lansat inițial în 2012 și am jucat recent Doom Eternal și Star Wars Battlefront II și, posibil, asta îmi întunecă judecata, așa că voi continua să joc și să mă bucur. jocul. Ai jucat Far Cry 3? Se pare că sunt singurul care nu a făcut-o. Anunță-mă în secțiunea de comentarii de mai jos.


Și ca întotdeauna... Indiferent de ce, nu te opri niciodată din #gaming



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page