top of page
Search

Fatih Kang #2


İncelemeler:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Marvel Comics'ten başka bir incelemeyle tekrar karşınızdayız ve bu kez "Fatih Kang"ın ikinci sayısı. "Yalnızca Kendim Fethetmek İçin Kaldı" başlıklı bu sayı, Jackson Lanzing ve Collin Kelly tarafından yazılmıştır, ressam Carlos Magno, renk sanatçısı Espen Grundetjern ve mektup yazarı Joe Caramagna'dır. 1. sayıyı okuduktan ve o çılgın sonla ayrıldıktan sonra hikayemize devam ediyoruz, hadi gözden geçirelim!


Bu sayıda Nathaniel'in Mısır'da firavun Rama-Tut'un kapı eşiğine varan hikayesi devam ediyor! Hala bu zaman meselesine ve nasıl çalıştığına alışmaya çalışıyorum ve bunu anlamam biraz zaman alabilir, ama oraya geliyorum! Nathaniel, gardiyanlardan biri tarafından yakalanana kadar gardiyanlarla savaşır, ancak kapüşonlu gizemli bir figür tarafından kurtarılır. Bu figür, göğsündeki birkaç sembol ve kullanılan zırh ile çok tanıdık geliyor, ancak bu kişinin kim olduğunu yakında öğreneceksiniz. Nathaniel ve kukuletalı figür, Nathaniel ile birlikte, kukuletalı figürün Ay Şövalyesi olarak da bilinen Ravonna'dan başkası olmadığını öğrendiğimiz antik bir harabeye gidiyor! Bu sayfayı okuduğumda çıldırdım ve çokça vay canına dedim! Aslında Jed Mackay tarafından yazılan "Moon Knight"ı okuyorum, bu yüzden başka bir uyarlamanın veya varyantın ortaya çıktığını görmek oldukça havalı. Ravonna, Nathaniel'e fikrini ve gerçeği Khonshu'ya söylemesini söyler ve o da bunu yapar ve bunu yaparken Kang'dan intikamını almak ister, böylece Demir'i zırh olarak kendi etrafında şekillendirir ve Demir Delikanlı olur. Şimdi bu sayıda ona hiç öyle demiyorlar ama biliyorsan bilirsin. Nathaniel ve Ravonna dolaşıp Rama-Tut'un adamlarını alt ederler ve sonunda bir cinayeti paylaşırlar, ancak Kang'ın "Asla Sevme" diyen sözleri hala Nathaniel'in kafasındadır. İkisi Rama-Tut tarafından yakalanır ve uzun lafın kısası, Ravonna öldürülür ve Nathaniel, Rama-Tut'un En Sabah Nur'a karşı savaşında savaşması için bir savaşçı köle olarak yakalanır..evet.. bir başka biliyorsan, biliyorsun an! Savaş sona erdiğinde, Nathaniel hala Kang'dan intikam almaya yemin ediyordu ve bu yüzden o, Rama-Tut'u devirmek için gökten gelen dört benzersiz kahramandan oluşan bir ekibin gökten çıktığını görene kadar sürünür ve sürünür. Nathaniel sonunda Kang'ı devirmek için ne yapması gerektiğini anlar ve bu tek ve tek Apocalypse'in tarafını tutmaktır!


Vay. Bu sayı harika ayrıntılar ve harika sanat eserleriyle doluydu. Rama-Tut ve Nathaniel arasındaki etkileşimi ve birbirlerinden ışık yılı uzakta olmalarına rağmen birbirlerinin kim olduğunu nasıl bildiklerini görmemize bayıldım. Ravonna namı diğer Moon Knight'ın sürprizi süperdi ve buna bayıldım! Genel olarak, bu, okumak için favorilerimden biri olmaya başlıyor ve 3. sayı için sabırsızlanıyorum! "Fatih Kang #3" 5/5 alıyor!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page