top of page
Search

FIFA 22: Până la urmă, este întotdeauna aceeași poveste. Și îmi place această poveste


Recenzii de:

  • @lacompagnia.official


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

⚽ Evaluare: 5,5

FIFA seamănă puțin cu drogurile, îți place, dar până la urmă e mereu aceeași poveste. Astăzi, cu câteva luni întârziere, să vorbim despre FIFA 22. După ce l-am jucat și savurat, cu modesta mea experiență de decenii în franciză, pot spune că de la FIFA 10 până astăzi, au avut loc câteva schimbări importante, dar nu de epocă. Ar fi fost absurd ca în 12 ani să nu se fi schimbat ceva. Daca nu ar fi fost asa, ar fi fost corect sa ii trimit un mesaj frumos catre EA de genul: "svejateve because sinno go bankrupt".

Cu asta nu vreau să spun că nu ar trebui să cumpărați, dimpotrivă, spun pur și simplu că nu trebuie să vă așteptați la setări de joc inovatoare în comparație cu fifa anterioare. Au fost remediate numeroase bug-uri care în edițiile trecute au distrus clar jocul și au adăugat un nou mod care cred că este foarte interesant. În modul Proclub este în sfârșit posibil să joci într-o echipă de 11 jucători, fiecare controlat de un jucător diferit. Acest lucru crește dificultatea și necesită o mare coordonare între jucători. In rest ramane mereu un cult, pe care de-a lungul anilor trebuie sa il ai acasa cam ca bradul de dupa 8 decembrie.

Apoi rămân la ideea mea: fifa este ca drogurile, te distrează, dar până la urmă e mereu aceeași poveste. Și îmi place această poveste.

M.O ☕



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page