top of page
Search

FIFA 22: Sonunda hep aynı hikaye. Ve bu hikayeyi beğendim


İncelemeler:

  • @lacompagnia.official


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

⚽ DEĞERLENDİRME: 5.5

FIFA biraz uyuşturucu gibidir, zevk alırsınız ama sonunda hep aynı hikaye. Bugün, birkaç ay geciktikten sonra, FIFA 22'den bahsedelim. Serideki mütevazı onlarca yıllık deneyimimle oynayıp tadını çıkardıktan sonra, FIFA 10'dan bugüne bazı önemli ancak çığır açıcı olmayan değişiklikler olduğunu söyleyebilirim. 12 yılda bir şeylerin değişmemiş olması saçma olurdu. Böyle olmasaydı, EA'ya "svejateve çünkü sinno iflas et" gibi güzel bir mesaj göndermek doğru olurdu.

Bununla satın almamanız gerektiğini söylemiyorum, aksine sadece önceki fifalara kıyasla yenilikçi oyun ayarları beklememeniz gerektiğini söylüyorum. Geçmiş sürümlerde oyunu açıkça mahveden ve çok ilginç olduğunu düşündüğüm yeni bir mod ekleyen çok sayıda hata düzeltildi. Proclub modunda, her biri farklı bir oyuncu tarafından kontrol edilen 11 kişilik bir takımda oynamak nihayet mümkün. Bu, zorluğu artırır ve oyuncular arasında büyük koordinasyon gerektirir. Geri kalanı için, her zaman bir kült olarak kalır ve yıllar geçtikçe evinizde biraz 8 Aralık'tan sonraki Noel ağacı gibi olması gerekir.

Sonra fikrime bağlı kalıyorum: fifa uyuşturucu gibidir, sizi eğlendiriyor ama sonunda hep aynı hikaye. Ve bu hikayeyi seviyorum.

MO ☕



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page