top of page
Search

Gândurile mele despre Christopher Nolan



Sunt la curent și urmăresc cariera lui Nolan de ceva timp. Desigur, îmi amintesc când a apărut The Dark Knight și toată lumea îl iubea și vorbea despre el, dar nu îl văzusem la momentul respectiv și nu îl urmăream decât câțiva ani mai târziu. M-am uitat la Inception și acela a fost, de asemenea, destul de popular în liceu și mi-a plăcut pe acela la acea vreme. Este probabil primul regizor pe care l-am cunoscut, chiar înainte să devin un cinefil/cinefil.

Am sentimente amestecate despre Christopher Nolan; sunt lucruri pe care le face foarte bine și sunt lucruri pe care le face prost. Este unul dintre acele lucruri în care punctele sale forte sunt foarte puternice, dar slăbiciunile lui sunt destul de flagrante.


Punctele sale forte

Unul dintre lucrurile la care se pricepe foarte bine este designul de producție și scara. Lumile pe care le construiește pentru filmele sale par foarte reale, mărețe și se potrivesc foarte bine cu poveștile sale. Designul de producție este principalul lucru care ne suspendă neîncrederea și ne menține investiți în poveste. Sunt sigur că am văzut cu toții un film în care totul a părut artificial și nu ai putut să nu te simți deconectat.

Conceptele și ideile lui sunt și ele bune, mulți oameni se plâng că Hollywood face doar continuare și rebooturi, dar nu e cazul lui Nolan, nu chiar așa. Pare greu să fii original în zilele noastre fără să simți că este asemănător cu altceva care a fost deja făcut. Uită-te doar la poze bio. Nolan merită să fie lăudat pentru ideile sale. Dacă ar fi strict producător, simt că s-ar descurca foarte bine la asta.


Slăbiciunile lui

Punctele sale slabe sunt cu siguranță scrisul, dialogul și personajele sale. Tocmai am spus că are idei și concepte bune, dar pe asta se concentrează în general filmele lui. De-a lungul filmografiei sale, nu am simțit niciodată o legătură cu vreunul dintre personajele lui și nu am simțit prin ce treceau. Personajele lui se simt artificiale, ca și cum ar fi personaje dintr-un film și nimic mai mult. Acest lucru funcționează într-un film precum Dunkirk, unde se concentrează pe mulți soldați și oameni diferiți, iar aceștia ar trebui să reprezinte fiecare om aflat în criză și război, unde situația este ceea ce contează cel mai mult și nu neapărat pe ei ca persoană. Dar nu funcționează în celelalte filme ale lui în care se întâmplă ceva trist și ar trebui să simt ceva, dar nu simt.


Per total

Îmi place cel mai mult să-i văd filmele, el este unul dintre cei mai buni regizori de blockbuster care lucrează astăzi. Mă uit de cele mai multe ori la filmele lui când vreau divertisment fără minte. Ceea ce este oarecum ironic, din moment ce toate filmele lui se străduiesc atât de mult să fie cu creier mare, iar el vrea să ne gândim și să disecăm filmele lui. Dar pentru mine nu oferă prea multe la care să mă gândesc.

Oricum, sunt mereu interesat să văd ce va face sau va face în continuare. Sper că va continua să facă filme originale și să facă filme cu modele de producție de top.


RATE THIS ESSAY

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3



0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page