top of page
Search

Halsey: Aşka Sahip Olamıyorsam, Güç İstiyorum.




Yorumlar:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Vay, benim için bu, Halsey'nin bugüne kadarki en güçlü albümü olmalı. Şarkı yazımlarındaki lirik büyüme miktarı ve bu albümün temaları inanılmaz derecede derin ve iyi yapılandırılmış. Bu albüm, anneliğin en derin korkularını ele alıyor ve Halsey'in kusurlarını yansıtıyor ve bir hikaye anlatıyor. Günümüz toplumunda bir çocuğu yetiştirmenin doğru yolu olarak görülen şeyleri de vurgularken. Hem politik bir mesajı var hem de Halsey için son derece kişisel geliyor.


Bence sesleri de mükemmel bir şekilde gelişiyor, alternatif sesle Halsey'in o özüne sahip olmaya devam ediyor, ama aynı zamanda bu albümün daha çok ayakları yere basan bir prodüksiyon ve sevdiğim daha çok alternatif rock karışımı getirdiğini düşünüyorum. Şarkılara çok fazla atmosfer ve etki kazandırdı ve umarım bundan sonra Halsey bu sesle devam eder.


Favori şarkılarım sıralaması:

1. Kız bir silahtır

2. Ben bir kadın değilim, ben bir Tanrıyım

3. Fısıltılar

4. Gelenek

5. Lilith

6. Sevgilim

7. Yalan söylemekten daha kolay

8. Bunu siz istediniz

9. Tatlım

10. Santa Fe'de Çanlar

11. 1121

12. Deniz Feneri

13. Ya'aburnee


Genel olarak, Aşka sahip olamazsam, Power'ın Halsey'in bugüne kadarki en güçlü albümü olmasını istiyorum. Seslerinde bir büyüme gösteren, ama aynı zamanda bir süredir duyduğum lirik olarak en derin albümler. Halsey'den gerçekten çok fazla büyüme gösteriyor. Hem annelikle ilgili güçlü bir politik mesaj veriyor, hem de bir sanatçı olarak Halsey'e çok kişisel geliyor.


Genel puan 9,5/10



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page