top of page
Search

Kaleo: Sunete de suprafață



Recenzii de:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Unic. Cel mai bun mod de a descrie această trupă.


Trupa rock Kaleo, este o trupă islandeză formată în 2012 în Mosfellsbær. Solista și chitaristul JJ (Jökull Júlíusson) este doar un cântăreț fundamental genial, controlul său dinamic și gama sunt uimitoare, are o voce atât de versatilă, poate trece de la o melodie blândă și lentă precum „în brațele mamei mele” la o Cântec rock puternic și puternic precum „break my baby”, care aș putea adăuga este riff-ul meu preferat de pe album.

„Break my baby” este o melodie atât de grozavă, este strânsă și energică și arată într-adevăr cât de genial este un cântăreț JJ, a fost prima melodie Kaleo pe care am auzit-o și m-a făcut să ascult întregul album pentru că mi-a plăcut această melodie. atât de mult, și solo-ul plesnește tare.


„Hey Gringo” este o melodie cam ciudată, dar nu prea din stânga centrului, este despre un tip mexican numit Gringo, poate este @janky_review, dar mă îndoiesc, sincer, nu știu, această melodie este doar o palmă. Bassline este grozavă, lock-in-ul cu tobe este alunecos, în cel mai bun mod posibil.

„Skinny” este probabil una dintre melodiile mele preferate în acest moment, îmi place mesajul despre el, despre așteptări, cred că este bine formulat, iar JJ a făcut-o atât de cinic și flagrant, funcționează, știi.


Da, deci Kaleo, o trupă minunată, o grămadă de legende, iar JJ este destul de îndrăzneț, ca și cum ar fi fuckable, nu va minți. Mhm, da, ascultă-i, îi plesnesc. Nu știu de ce mai citești, ascultă Kaleo.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page