top of page
Search

Lil Nas X: Montero


Yorumlar:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Bir ilk albüm için Lil Nas X iyi şeyler sunuyor, ancak bu albümü çevreleyen büyük yutturmaca nedeniyle yardım edemedim ama biraz bunaldım. Bu albümün çoğu, yalnızca Lil Nas'ın getirebileceği belirli bir taze enerji getiriyor, akışı ve lirik içeriği ile rap türüne benzersizlik ve farklı bir şeyler katıyor. Albümde pek çok şeyi ele aldı, ilk ana akım gey rapçiler olmanın baskısı ve insanların ona bunu yapamayacağını söylemesi, rengiyle ilgili sorunları ve bunun sektördeki başarısını nasıl etkileyebileceğini de dahil olmak üzere. kendinize sadık kalmanız ve hayatta istediklerinizi elde etmek için çok çalışmanız gerektiğine dair umut verici bir mesaj da sunar.


Benim için albüm yarısından sonra bocalıyor. Albüm için bu kadar bulaşıcı olan aynı enerji ne yazık ki tutarlı kalmıyor ve mülayim bir şekilde yazılmış, sıkıcı ve aynı albümün parçası gibi hissetmeyen çok fazla şarkı vardı, neyse ki enerji ve yüksek standart geri alındı. sonunda, ancak albüm tutarlılıktan yoksundu.


En sevdiğim şarkılar sıralandı:

1. Industry baby ft Jack Harlow

2. Kepçe ft Doja Kedisi

3. Şu anda ölü

4. Montero beni kendi adınla çağır

5. Dolar İşareti Slime ft Megan Thee Stallion

6. Ben de bunu istiyorum

7. İstemiyorum

8. Miley Cyrus ile rüya mı görüyorum?

9. Güneş batar

10. Elton John ile Bir Benden Biri

11.Kalede kaybolmak

12. Gerçekleştirme sanatı

13. Dominika Masalları

14. Salem'den Sonra Yaşam

15.Hiçlik


Genel olarak, Lil Nas X canlandırıcı yeni bir enerji sunar ve rap endüstrisine benzersizlik katar. Ve bir ilk albümü için şaşırtıcı derecede derin bazı konuları ele aldı. Ancak, benim için albüm tutarlılıktan yoksun ve onu çevreleyen büyük miktardaki yutturmaca miktarını tam olarak karşılamıyor.


Genel puan 7.5/10



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 



0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page