top of page
Search

Madeline Miller'ın Aşil Şarkısı



Yorumlar:


RATE THIS BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

8.5/10


Bu kitabın yutturmaca yaşayamayabileceğinden korktum. İtiraf etmeliyim ki, ilk birkaç bölüm beni yakaladı, ancak her geçen bölümle Miller’ın düzyazı, sayfayı sayfadan sonra yutmaktan alıkoyamayana kadar canlandı. Son birkaç sayfaya ulaştığımda kamburlaştım, geceye lamba ışığı ile okumaya devam ederken her son kelimeye yapıştım. Iliad'ın hikayesini bu modern yeniden canlandırmayı azaltmasını bekliyordum, ancak bir şey varsa, sivri ironi yaptı ve daha fazla önsöz ve acı verici olanı öngörüyor. Yunan mitolojisine olan ilgisi bile olan herkes için bir mutlaka okunması gereken bu kitap, onunla ilişkili sonsuz övgü kazanmaktan daha fazlasına sahiptir.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page