top of page
Search

Maisie Peters: Bunun İçin Kaydoldunuz.



İncelemeler;

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Bu çok güçlü bir ilk albüm; Maisie, bir ilişkide genç ve saf olmanın ve kırmızı bayrakların farkında olmamanın hikayesini anlatıyor. Pek çok insanın bağlantı kurabileceğini düşündüğüm çok ilişkilendirilebilir lirik içerikle. Şarkı yazma yetenekleri ve şarkılarının akılda kalıcılığı, ilk başladığından beri çok gelişti.


Bu albümle ilgili tek eleştirim, benim için albümün ortalarına doğru biraz yolunu kaybetmesi olacaktır. Şarkılar ve lirik içerik biraz eskimeye ve tekrar etmeye başladı ve pek umursamadığım birkaç şarkı vardı. Neyse ki, albüm tam başladığı yerden devam ediyor ve zirvede bitiyor ve beni sonuçtan memnun bıraktı.


En sevdiğim şarkılar sıralandı:

psikopat

Elvis Şarkısı

John Hughes Filmi

Brooklyn

Deniyorum (arkadaş değil)

volkan

zor hareket

Açık havuz

onu seviyorum ben sevmiyorum

Bunun için kaydoldunuz

kötü adam

Oyuk

yabancılarla konuşmak

Erkek çocuk


Genel olarak, Maisie Peters çok güçlü bir ilk albüm sunuyor. Pop topluluğuna damgasını vurmak. Eğlenceli, enerjik ve ilişkilendirilebilir bir albümle. Bu bazen tutarlılıktan yoksundur, ancak çok büyük bir sorun haline gelmeden önce düzelir.


Genel puan 8,5/10



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page