top of page
Search

Marvel's Midnight Suns: Gözden Kaçan ve Fantastik Bir Oyun



İncelemeler:


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Pekala, bir dakikalığına gitmiştim, çünkü sert oyuncu modunda Marvel'ın en yeni oyunu Midnight Suns'ı yenmeye çalışıyordum. Avengers oyunundan oldukça keyif almış olmama rağmen, herkesin Guardians of the Galaxy oyununu ve şimdi de bu oyunu tamamen atlamasına neden olan bir fiyasko olduğunu düşünüyorum. Pek çok insanın da hakkında konuştuğunu duymadım ama çok iyiler. Midnight Suns, kendi yepyeni Marvel süper kahramanınız The Hunter'ı bir şekilde yaratmanıza izin veren, oynanabilir kahramanlardan oluşan gerçekten harika bir grubu bir araya getiriyor. Belli ki kahramanın kadın formunu seçmenizi istediler ama en azından oyunun tamamında cinsiyet ayrımı gözetmeyen terimler kullanıyorlar. Bu oyunun iyi yaptığı şey, gerçekten çapraz bir çizgi roman olayı gibi hissettirmesidir. Ana hikaye var ve sonra gözden kaçan bağlantılar var ve belirli şeyleri her zaman tekrarlıyorlar çünkü onu başka bir yerde duyma şansını kaçırdığınızı varsayıyorlar. Yenilmezler, X-Men ve Geceyarısı Güneşleri olmak üzere üç takımın bir araya gelmesiyle her şey çok büyük hissettiriyor. Benim için oyunun en iyi yanı, gerçekten yaşanmış bir evren gibi hissettirmesi. Size karakterlerin kim olduğunu söylemekle zaman kaybetmezler çünkü bu oyun çizgi roman okuyucuları için yapılmıştır. Ultron, Thanos, Apocalypse, Galactus ve daha fazlasıyla savaşmış gibi, bunun zaman çizgisinde nerede gerçekleştiğini belirsiz bir şekilde belirleyen pek çok Paskalya yumurtası var. Ve şimdi ekipler, Dünya'ya yönelik şimdiye kadarki en büyük tehdit olan Şeytanların Annesi Lilith ile başa çıkmak için bir araya geliyor. Blade, Sister Grimm, The Scarlet Witch, Ghost Rider (Robbie Reyes), Magik, Iron Man, Captain Marvel, Doctor Strange, Spider-Man, Captain America, Wolverine ve Hulk, The Caretaker, Agatha Harkness ve The Hunter ile bir araya geliyor kart merkezli, sıra tabanlı, strateji RPG oyununda iblis kıçını tekmelemek. İçeri girerken tereddütlüydüm çünkü daha önce oynadığım buna benzer tek kart oyunu The Witcher'daki Gwent'ti ama çabucak anlıyor ve sonunda çok eğleniyorsunuz. Ama tarzın herkese göre olmadığını görebiliyorum ama denemenizi rica ediyorum. Bu oyunla çok eğlendim ve DLC karakterlerimiz için çok heyecanlıyım; Deadpool, Morbius, Venom ve Fırtına. Bu, hem çizgi roman okuyucuları hem de ortalama Marvel hayranları için bir zorunluluktur. Buna 8/10 veriyorum. -Tyler.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page