top of page
Search

Marvel Voices Pride #1


Recenzii de:

RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Marvel Voices Pride este o antologie de benzi desenate care colectează 11 povești cu supereroi lgbtq. Comicul începe cu o scurtă istorie a marilor momente lgbtq din benzile desenate minune, apoi continuă cu jurămintele lui Wiccan și Hulkling pentru nunta lor. Urmează cele 11 povești și benzile desenate se termină cu câteva pagini din Alpha Flight #106, care este ediția care apare la Northstar. Mi-a plăcut foarte mult structura benzii desenate, pentru că introduce cititorul în toate momentele mari lgbtq din benzile desenate minune, apoi are poveștile și se termină cu cel mai mare moment lgbtq din orice benzi desenate minune.


Din păcate, în timp ce structura benzii desenate era bună, partea principală, care sunt poveștile, nu a fost la fel de bună. Am avut trei probleme principale cu poveștile. În primul rând, au fost prea multe, până în punctul în care în unele nu se întâmplă aproape nimic. Prima poveste reală, „Sub stele”, care este scrisă de o scriitoare foarte apreciată, Mariko Tamaki, este pur și simplu lipsită de sens. Nu se întâmplă nimic în ea și a irosit doar trei pagini din benzi desenate. Avea o opera de artă bună, dar același artist ar fi putut lucra la o poveste mai lungă și mai bună. Dacă încerci să încadrezi 11 povești în atât de puține pagini, ceea ce se va întâmpla este că aceste povești vor fi nesemnificative și extrem de scurte, așa că nu va exista nicio dezvoltare sau creștere a caracterului, sau nimic care să facă povestile să merite spuse. A doua problemă pe care am avut-o cu poveștile este că aproape toate nu stau singure. Nu sunt povești complete. Ele se leagă de actualele titluri Marvel într-o măsură în care devine aproape imposibil pentru cineva ca mine, care nu citește benzile desenate pe care Marvel le lansează în prezent, să se bucure de aceste povești și să le înțeleagă. Sincer, încă habar nu am cine sunt jumătate dintre personaje. A treia problemă a acestei benzi desenate este că în mod clar încearcă doar să vândă alte benzi desenate. Orice altă poveste este de genul „Oh, da, ai văzut acest moment gay drăguț? Dacă vrei să înțelegi povestea din jurul lui și să vezi cum va afecta personajele, cumpără această altă benzi desenate care iese în prezent”. Cred că este în regulă ca Marvel să vrea să vândă mai multe benzi desenate, ar fi ciudat dacă nu ar fi vrut asta, dar ar fi putut face asta într-un mod mult mai bun și mai subtil. Dacă poveștile ar fi destul de interesante și aș putea să văd puțin mai mult personalitățile personajelor, atunci aș fi interesat să cumpăr mai multe benzi desenate cu ele, dar când toată lumea este aproape complet fadă, pentru că nu este loc pentru scrierea personajelor interesante, atunci Îmi pierd tot interesul de a citi orice altceva cu ei. În afară de aceste trei probleme principale, am avut și o altă problemă cu unele (nu toate) poveștile. Uneori se simt mult prea predicatori. Povestea care îmi vine în minte când mă gândesc la asta este cea cu Elektra. În acea poveste, Elektra salvează un personaj transgender și, din păcate, acest personaj nu este deloc bine scris. Ea a fost foarte predicătoare până la punctul în care m-am enervat și dacă m-am enervat, atunci oamenii care ar trebui să fie predicați s-au înfuriat și asta nu este deloc o modalitate de a-i învăța nimic. Acest personaj vorbește în mod constant despre felul în care anumite lucruri sunt ofensive și da, sunt, dar nu este modul corect de a aborda o astfel de problemă.


Am început cu negativele acestei benzi desenate, dar adevărul să fie spus, are și câteva aspecte pozitive și unele povești sunt de fapt drăguțe. Mi-a plăcut mai ales cel scris de Kieron Gillen. Titlul acestei povești este „Colossus” și este despre doi tineri mutanți care se întâlnesc, vorbind despre cum și-au dat seama că sunt bisexuali. Modul în care este descris este pur și simplu perfect și 100% realist. Mi-a plăcut foarte mult această poveste și am fost de fapt surprins de cât de exactă a fost. De asemenea, avea o anumită replică care mi-a plăcut „Imaginați-vă că încerci să fii atent când Emma Frost este profesorul tău”. Sincer, sună ca o tortură. O tortură pe care mi-ar plăcea să o experimentez.

Ceva care mi s-a părut foarte interesant este segmentul din ediția Northstar. Cu siguranță nu a fost o capodoperă a scrisului și a fost foarte mult un produs al timpului său, dar mi-a plăcut de fapt asta, pentru că este un mod de a vedea cum vedeau oamenii lucruri precum SIDA și homosexualitatea pe vremuri. Mă bucur că de atunci am evoluat ca societate și suntem mai acceptatori, înțelegători și mai deschiși la minte.

În general, acesta a fost un benzi desenat. Nu mi-a plăcut și majoritatea poveștilor au fost complet de uitat, dar m-am distrat bine citind-o și majoritatea lucrărilor de artă au fost destul de drăguțe.


7/10




RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page