top of page
Search

MNDR: Hell to Be You Baby


Recenzii de:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Hell To be You Baby este cel de-al doilea album de studio lansat de compozitorul și producătorul american, MNDR, a fost lansat astăzi, de fapt, 26 iunie 2021, în Marea Britanie pentru mine. Hai doar sa mergem.

NU sunt deloc dezamăgit, am avut mari speranțe pentru acest album și acele speranțe nu s-au scăzut, acest album este un sunet diferit de Feed Me Diamonds, dar, în sensul bun, împărtășește aceleași aspecte, dar cumva este atât de diferit, am nu stiu cum face MNDR.


„Love In Reverse” este melodia mea preferată de pe album, pur și simplu mi-a atras atenția, îmi place foarte mult și felul în care este cântată, ca muzician, apreciez foarte mult claritatea fiecărui cuvânt.


„Hell To Be You Baby” a fost prima melodie lansată de pe album, îmi place să nu mă înțelegeți greșit, este o melodie foarte diferită, pur și simplu m-a lovit diferit de restul, este atât de haotică în cel mai organizat este posibil și totul funcționează și nu am idee cum, probabil că nu are sens pentru nimeni, în afară de orice.


„Fragile” este doar o melodie destul de chill după părerea mea, iar linia de bas este foarte tare. Refrenul este frumos și calm și chiar îl ascult chiar acum pentru că nu mai am suficiente celule cerebrale pentru a asculta Royal Blood.


Concluzie, album foarte bun, și m-am înțeles exact în ziua lansării pentru că mi-a plăcut atât de mult albumul anterior, așa că dacă îți place Feed Me Diamonds, ăsta o să-ți placă, iar dacă nu-ți place Feed Me Diamonds apoi taci și ascultă acest album.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3



 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page