top of page
Search

MNDR: Sen Olmak İçin Cehennem Bebeğim


Yorumlar:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Hell To be You Baby, Amerikalı şarkıcı söz yazarı ve yapımcı MNDR'nin ikinci stüdyo albümü, aslında bugün 26 Haziran 2021'de İngiltere'de benim için yayınlandı. Hadi sadece gidelim.

Hiç hayal kırıklığına uğramadım, bu albüm için büyük umutlarım vardı ve bu umutlar azalmadı, bu albüm Feed Me Diamonds'tan farklı bir ses, ama iyi bir şekilde, aynı yönleri paylaşıyor ama bir şekilde çok farklı, ben MNDR'nin bunu nasıl yaptığını bilmiyorum.


'Love In Reverse' albümdeki en sevdiğim şarkı, gerçekten dikkatimi çekti, söyleniş şeklini de gerçekten beğendim, bir müzisyen olarak her kelimenin netliğini gerçekten takdir ediyorum.


Albümden çıkan ilk şarkı 'Hell To Be You Baby' oldu, beğendim beni yanlış anlamayın, çok farklı bir şarkı, bana diğerlerinden farklı geldi, en düzenli haliyle çok kaotik. mümkün olan bir şekilde ve her şey çalışıyor ve nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, bu muhtemelen kimseye bir anlam ifade etmiyor ama her neyse.


'Fragile' bence oldukça sakin bir şarkı ve bas hattı çok havalı. Koro güzel ve sakin ve aslında şu anda onu dinliyorum çünkü Royal Blood dinlemek için yeterli beyin hücrem kalmadı.


Sonuç, çok iyi bir albüm ve çıktığı gün hemen başladım çünkü önceki albümü çok beğendim, yani Feed Me Diamonds'ı seviyorsanız bunu da seversiniz ve Feed Me'yi beğenmezseniz Diamonds sonra sus ve bu albümü dinle.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3



 

1 view0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page