top of page
Search

Nessa Barrett: Oldukça Zehir EP.



Yorumlar:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Bu çok güçlü bir çıkış EP'si. Benim için Nessa, Tik Tok'ta müzik yapma konusunda en güçlü insanlardan biri. EP, duygusal olarak taciz edici bir ilişkiden kaçmak ve bunun sonrasında akıl sağlığı üzerindeki etkisi de dahil olmak üzere Nessa'nın hayatının birçok temasını ve farklı bölümlerini ele alıyor. EP'nin yapısının doğrusal olduğunu ve baştan sona tutarlı kaldığını düşünüyorum, EP'nin başlangıcından itibaren tam bir daire çizerek sona doğru ruh sağlığının iyileştiğine dair umut verici bir işaret sunuyor.


Ayrıca prodüksiyon açısından Nessa'nın ilk projesi için nadir bulunan sesini çoktan bulduğunu düşünüyorum. Karanlık ve keskin sözler, alternatif rock tınısı sesine gerçekten çok yakışmış, ayrıca her şarkının birbirinden farklı tınısı ve ana temaların farklı bir unsuruna odaklanması hoşuma gitti. Kendini tekrar ediyormuş gibi hissetmiyordu ve pek çok albüm ve projenin yarısında olduğu gibi bayatlamamıştı. Her şarkının bir amacı vardı.


Favori şarkılarım sıralaması:

1. Umarım ölene kadar mutsuzsundur

2. Kendimi Korkutmak

3. Güzel Zehir

4. Ölmek istiyorum

5. Beni korkut

6. Mezar

7. Saygılarımla


Genel olarak, Nessa Barrett Tik Tok'tan müziğe geçişini yapıyor ve bunu başarılı bir şekilde yapıyor. Akıl sağlığı hakkında harika bir hikaye anlatan tutarlı ve düşündürücü bir EP ile. Nessa sesini buldu ve gelecekteki projelerinden zevk aldığımı görebiliyorum.


Genel puan 9/10



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page