top of page
Search

Ninjak #1


Recenzii de:

  • @beyondfandom1


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Astăzi voi trece în revistă și voi vorbi despre „Ninjak #1” de la Valiant Entertainment! Ninjak este scris de Jeff Parker, iar arta este realizată de Javier Pulido. Permiteți-mi să încep prin a spune că sunt foarte nou la Valant Entertainment și mi s-a spus multor oameni să-și citească cărțile și iată-ne. Oh, și tocmai am fost scoși din lista lor de comunicate de presă, așa că strigăm enorm pentru Valiant Entertainment! Să recapitulăm!


Aș vrea să le mulțumesc acelor oameni care mi-au spus să citesc Ninjak pentru că WOW această carte este altceva! Am simțit acea vibrație ascunsă de asasin cu el, dar am simțit și vibrația de spion roșu. această carte a fost peste tot și, deși nu știam nimic despre personaj sau benzi desenate, am învățat totul în acest număr. Prima parte a acestei curse se numește „Daylight” și ne gândim la povestea de bază a acestei cărți. Aflăm despre Ninjak, alias Colin King și despre cum este cel mai mare spion din lume care se află în propriile sale misiuni acum. King este un ucigaș cu sânge rece și această problemă arată că, pe măsură ce se plimbă și doar distruge oamenii! În doar câteva pagini, el șterge un grup de aproximativ 10 persoane și o face cu ușurință. De fapt, m-am trezit încurajându-l și gravitând spre povestea lui și spre el ca personaj. Aflăm pe parcurs că un spion pe nume Myna care urmărește și Ninjak peste tot pe unde merge, dar bineînțeles că știe asta. Ninjak și Myna au lucrat „împreună” la MI-6, care ajunge să fie spart și toți spionii lor își dezvăluie adevărata identitate! Trebuie să spun că a fost sălbatic! În diferite panouri care ne duc în locații diferite, acești spioni cunoscuți sunt uciși de oameni și este pur și simplu o nebunie! Myna este dezvăluită și fugă, dar se împiedică și doi tipi se apropie de ea pentru a o ucide până când... Ninjak vine în ajutor! Această scenă a fost o nebunie pentru că Ninjak ucide un tip și îi spune Mynei să-l lovească pe celălalt cât poate de tare în nas pentru a-l ucide și ea o face. Myna și King se îndreaptă spre Londra cu trenul până când se prăbușesc și sunt întâmpinați de ceea ce pot spune că sunt monștri.


Wow... doar tastarea asta m-a entuziasmat pentru numărul 2! Sunt încântat că am luat această carte din magazine. Cu toate acestea, singura mea plângere este, și poate este pentru că nu sunt obișnuită cu acest tip de stil, dar colorarea mă deranjează puțin cu niște panouri mai închise spre mai deschise. Presupun că mă voi obișnui în problemele viitoare, dar de la început e puțin distrage atenția. În general, mi-a plăcut foarte mult și povestea nu este una complexă, ceea ce este drăguț. „Ninjak #1” primește 4/5!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page