top of page
Search

Ninjak #1


İncelemeler:

  • @beyondfandom1


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Bugün Valiant Entertainment'tan "Ninjak #1"i inceleyip bahsedeceğim! Ninjak, Jeff Parker tarafından yazılmıştır ve çizimleri Javier Pulido tarafından yapılmıştır. Valant Entertainment'ta çok yeni olduğumu söyleyerek başlayayım ve bana bir ton insan kitaplarını okumaları söylendi ve işte buradayız. Oh, ve biz onların basın bülteni listesinden yeni çıktık, Valiant Entertainment'a çok büyük bir sesleniş! Hadi gözden geçirelim!


Bana Ninjak'ı okumamı söyleyen insanlara teşekkür etmek istiyorum çünkü WOW bu kitap başka bir şey! Onunla o gizli suikastçı havasını hissettim ama aynı zamanda rujlu casus havasını da hissettim. bu kitap her yerdeydi ve karakter ya da çizgi roman hakkında hiçbir şey bilmeme rağmen, hepsini bu sayıda öğrendim. Bu koşunun birinci bölümünün adı "Gün Işığı" ve biz bu kitabın temel hikayesini çözüyoruz. Ninjak namı diğer Colin King'i ve şu anda kendi görevlerinde olan dünyanın en büyük süper casusu olduğunu öğreniyoruz. King soğukkanlı bir katil ve bu sayı, ortalıkta dolaşıp insanları mahvettiğini gösteriyor! Sadece birkaç sayfada, yaklaşık 10 kişilik bir grubu yok ediyor ve bunu kolaylıkla yapıyor. Aslında kendimi ona tezahürat yaparken ve hikayesine ve karakter olarak ona doğru çekim yaparken buldum. Yol boyunca Myna adında bir casusun gittiği her yeri takip ettiğini ve Ninjak olduğunu öğreniyoruz ama elbette bunu biliyor. Ninjak ve Myna, MI-6'da "birlikte" çalıştılar ve sonunda hacklendiler ve tüm casuslarının gerçek kimlikleri ortaya çıktı! Bunun vahşi olduğunu söylemeliyim! Bizi farklı yerlere götüren farklı panellerde, artık bilinen bu casuslar insanlar tarafından öldürülüyor ve bu çılgınlık! Myna açığa çıkar ve kaçar ama tökezler ve iki adam onu öldürmek için ona yaklaşır ta ki...Ninjak kurtarmaya gelene kadar! Bu sahne çılgıncaydı çünkü Ninjak bir adamı öldürür ve Myna'ya diğerini burnuna elinden geldiğince tekmeleyerek onu öldürmesini söyler ve Myna bunu yapar. Myna ve King, çarpışana kadar trenle Londra'ya gidiyorlar ve canavarlar olduğunu söyleyebileceğim şeyler tarafından karşılanıyorlar.


Vay canına.. bunu yazmak beni 2. sayı için heyecanlandırdı! Bu kitabı mağazalardan aldığım için çok heyecanlıyım. Bununla birlikte, tek şikayetim, ve belki de bu tür bir stile alışkın olmadığım içindir, ancak renklendirme beni biraz daha koyudan daha açık panellere atıyor. İlerleyen sayılarda alışırım diye tahmin ediyorum ama baştan beri biraz dikkatimi dağıtıyor. Genel olarak, gerçekten keyif aldım ve hikaye karmaşık değil ki bu güzel. "Ninjak #1" 4/5 alır!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page