top of page
Search

Ninjak #2


Recenzii de:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Reveniți la asta cu o altă recenzie Valiant Entertainment! Am sărit în trenul hype săptămâna trecută din Ninjak și iată-mă în revistă numărul 2! Scrisă de Jeff Parker și arta este realizată de Javier Pulido, această carte m-a încântat pentru numerele viitoare și acum numărul 2 a ieșit, haideți să revizuim! Înainte de a începe, un alt strigăt către Valiant Entertainment pentru că mi-a trimis această problemă!


În ultima mea recenzie a „Ninjak #1”, am fost pe deplin introdus în hype-ul din jurul acestui titlu și nu a dezamăgit! Acum, numărul 2 este grozav și a avut un pic de acțiune, comedie și Ninjak fiind doar o fiară, dar am câteva plângeri minore, dar hai să vorbim despre această carte. Continuăm cu Myna și Ninjak după accidentul de tren în care s-au aflat și aflăm că cele trei lucruri cu aspect de monstru încercau de fapt să-l vâneze și Myna ar fi un bonus pentru ei. De fapt, am râs când Ninjak le-a aflat numele care sunt: Gale, Giant și Growler. Fiecare are puteri unice diferite, cum ar fi Gale are puteri elementare, Giant este un gigant de metal și, la fel ca orice alt personaj uriaș, este super puternic, iar apoi Growler a fost un experiment în care mai multe gene de animale au fost îmbinate într-una singură și are super viteză și rapiditate. recuperare celulară. M-am bucurat într-unul dintre panourile din această ediție că avea un computer care se uita în sus cu toți cei trei răufăcători pe ei și ne-a spus o scurtă poveste de fundal a lor, o atingere foarte frumoasă. Ninjak îi învinge pe Gale și Giant, dar Growler scapă. Modul în care cei doi au fost învinși a fost de fapt foarte inteligent și cool. Gale l-a urmărit pe Ninjak într-un curent electric, unde i-a aruncat un fir sub tensiune care a uimit-o. Ninjak s-a aruncat spre ea și și-a tăiat mâinile! A fost o mișcare cu adevărat inteligentă, ceva ce ar face un asasin/spion instruit. Urmează înfrângerea lui Giant, care a fost ciudată, dar hei, este ceea ce este. Giant o capturează pe Myna și îi spune lui Ninjak că fie se predă, fie fata moare. Ninjak îi spune Mynei în cască să arunce o pastilă în gura lui Giant când acesta deschide și exact asta a făcut. Care a fost pilula pe care o întrebați, ei bine, au fost mini-încărcări care detonează când se încălzesc și înainte de a arunca încărcăturile, a aruncat o altă pastilă care mănâncă prin metal. M-am simțit de parcă eram la ora de știință când s-a întâmplat scena. Acum, problema s-ar fi putut termina după aceea, dar continuă cu modul în care MI-6 a fost scurs și povestea respectivă. Sincer, nu-mi pasă de această poveste, dar înțeleg de ce trebuie să continue cu ea. Data viitoare când îi vedem pe Ninjak și Myna a fost când zburau cu un avion furat care se îndrepta spre Neville Alcott pe o insulă misterioasă. Myna vede soldați și ce face Ninjak? Pur și simplu sare lejer din avion cu o linie atașată de el. Tipul ăsta e nebun!


Trec la ceea ce nu mi-a plăcut. Cred că această problemă a intrat în categoria „trebuie să înghesuim două povești într-o singură carte”, când nu era nevoie. Am simțit că după lupta cu cei trei răufăcători, povestea le-ar fi putut duce furând avionul și apoi să se îndrepte spre Alcott. Apoi, în numărul 3, se concentrează mai mult pe povestea MI-6. Înțeleg că toate acestea sunt legate și știu că au un anumit număr de probleme de publicat, dar acesta mi s-a părut puțin lung. De asemenea, încă mă obișnuiesc cu opera de artă, dar munca lui Pulido crește încet pe mine!


În general, mi-a plăcut foarte mult această problemă. Este o poveste grozavă și îmi place personajul Ninjak. Cred că mi-a plăcut puțin mai bine numărul 1, dar a fost totuși bun! „Ninjak #2” primește nota de 3,5/5!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page