top of page
Search

Ninjak #2


İncelemeler:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Başka bir Valiant Entertainment incelemesiyle tekrar karşınızdayız! Geçen hafta Ninjak'ın abartı trenine atladım ve burada 2. sayıyı inceliyorum! Jeff Parker tarafından yazılan ve çizimi Javier Pulido tarafından yapılan bu kitap beni gelecekteki sayılar için heyecanlandırdı ve şimdi 2. sayı çıktı, hadi gözden geçirelim! Başlamadan önce, bu sayıyı bana gönderdikleri için Valiant Entertainment'a bir kez daha sesleniyorum!


"Ninjak #1" hakkındaki son incelememde, bu başlıkla ilgili abartılı haberlerle tamamen tanıştım ve beni hayal kırıklığına uğratmadı! Şimdi, 2. sayı harika ve biraz aksiyon, komedi ve Ninjak tam bir canavardı ama bazı küçük şikayetlerim var ama hadi bu kitap hakkında konuşalım. İçinde bulundukları tren kazasından sonra Myna ve Ninjak ile devam ediyoruz ve canavar görünümlü üç şeyin aslında onu avlamaya çalıştığını ve Myna'nın onlar için bir bonus olacağını öğreniyoruz. Ninjak, Gale, Giant ve Growler adlarını öğrendiğinde gerçekten güldüm. Gale'in temel güçlere sahip olması, Giant'ın bir metal devi olması ve diğer tüm devasa karakterler gibi süper güçlü olması gibi her birinin farklı benzersiz güçleri vardır ve ardından Growler, birden fazla hayvan geninin bir araya getirildiği ve süper hızlı ve hızlı olduğu bir deneydir. hücresel iyileşme. Bu sayıdaki panellerden birinde keyif aldım, üç kötü adamın hepsinin üzerinde olduğu bir bilgisayar ekranı vardı ve bize onların kısa bir arka planını anlattı, çok hoş bir dokunuş. Ninjak, Gale ve Giant'ı yener ama Growler kaçar. İkisinin yenilme şekli aslında gerçekten zekice ve havalıydı. Gale, Ninjak'ı bir elektrik akımına doğru kovaladı ve ona onu sersemleten canlı bir tel fırlattı. Ninjak ona doğru atıldı ve ellerini temiz bir şekilde doğradı! Bu gerçekten akıllıca bir hareketti, eğitimli bir suikastçının/casusun yapacağı bir şeydi. Sırada, garip olan Giant'ın yenilgisi var ama hey, olan bu. Giant, Myna'yı ele geçirir ve Ninjak'a ya teslim olacağını ya da kızın öleceğini söyler. Ninjak, kulaklığındaki Myna'ya Giant açıldığında ağzına bir hap atmasını söyler ve o da tam olarak bunu yaptı. Soruyor olabileceğiniz hap neydi, ısındıklarında patlayan mini şarjlardı ve şarjları atmadan önce metali yiyen başka bir hap attı. O sahne olduğunda kendimi fen dersindeymişim gibi hissettim. Şimdi, sorun bundan sonra bitebilirdi ama MI-6'nın nasıl sızdırıldığına ve bu hikayeye devam ediyorlar. Dürüst olmak gerekirse bu hikaye umurumda değil ama neden devam etmeleri gerektiğini anlıyorum. Ninjak ve Myna'yı bir dahaki sefere gizemli bir adada Neville Alcott'u bulmaya giden çalıntı bir uçakla uçarken görüyoruz. Myna askerleri görüyor ve Ninjak ne yapıyor? O sadece gelişigüzel bir şekilde ona bağlı bir ip ile uçaktan atlar. Bu herif deli!


Sevmediğim şeye gelelim. Sanırım bu sayı, ihtiyaç duymadıkları halde "iki hikayeyi bir kitaba sığdırmalıyız" kategorisine girdi. Üç kötü adamla kavga ettikten sonra, hikaye onların uçağı çalmalarına ve ardından Alcott'a gitmelerine kadar gidebilirmiş gibi hissettim. Ardından 3. sayıda, daha çok MI-6 hikayesine odaklanıyorlar. Tüm bunların bağlantılı olduğunu anlıyorum ve yayınlanacak belirli bir sayı olduğunu biliyorum, ancak bu biraz uzun geldi. Ben de sanat eserine hala alışmaya çalışıyorum ama Pulido'nun işleri bende yavaş yavaş büyüyor!


Genel olarak, bu sorundan gerçekten keyif aldım. Harika bir hikaye ve Ninjak karakterini seviyorum. Sanırım 1. sayıdan biraz daha keyif aldım ama yine de iyiydi! "Ninjak #2" 3,5/5 alıyor!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page