top of page
Search

Ninjak #4


Recenzii de:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

În sfârșit, ne-am întors cu „Ninjak #4” de la Valiant Entertainment și sunt atât de încântat de asta! Înainte de a intra în recenzia mea, să coborâm lista de oameni minunați care au făcut posibilă această problemă! Jeff Parker este scriitorul, Beni Lobel și Javier Pulido echipează arta, Andrew Dalhouse face culorile, iar literele sunt realizate de Dave Sharpe. Numărul #4 apare miercuri, 13 octombrie, așa că asigurați-vă că vă ridicați copia atunci! Să recapitulăm!


Înainte de a-mi spune gândurile, aș dori să mulțumesc Valiant Entertainment pentru că mi-a permis să citesc și să revizuiesc această problemă înainte de a ajunge în magazinele de benzi desenate!

Trec la recenzie și ce problemă! Mi-a plăcut foarte mult această cursă și dacă te întorci și citești recenziile mele despre problemele 1-3, am spus că singurele mele probleme pe care le-am avut au fost că culorile durează puțin pentru a mă obișnui și uneori problemele merg înainte și înapoi cu multe de acţiune la aproape nici unul. Numărul #4 nu are nicio acțiune cu adevărat, dar stabilește atât de mult pentru povestea rămasă și asta este ceea ce am vrut să văd. Jocurile mintale care încep să aibă loc chiar mă intrigă și se pare că am putea obține mai multe. Culorile așa cum am menționat mai devreme s-au instalat și îmi place stilul și utilizarea lor. Sincer să fiu, nu cred că am probleme cu această problemă. Continuă povestea și termină cu un cliffhanger, răufăcător principal este stabilit și motivul este acolo și știm că Ninjak este o fiară, așa că acesta este întotdeauna un plus! Cred că problemele viitoare vor deveni din ce în ce mai bune, ceea ce este bine, dar dacă aș putea recomanda un lucru, aș spune mai multe acțiuni, deoarece ceea ce am văzut în numărul 1 a fost fantastic și ne-am cam îndepărtat de asta!


În general, mi-a plăcut foarte mult numărul 4 și a fost o lectură bună. Nu m-am pierdut în poveste și nici nu m-am orbit de culori. Cred că această problemă a făcut o treabă foarte bună în promovarea poveștii deja sălbatice și abia aștept să apară problemele rămase! „Ninjak #4” primește nota de 4,5/5!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page