top of page
Search

Ninjak #4


İncelemeler:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Sonunda Valiant Entertainment'dan "Ninjak #4" ile geri döndük ve bunun için çok heyecanlıyım! İncelememe girmeden önce, bu sorunu mümkün kılan harika insanlar listesini yayınlayalım! Jeff Parker yazar, Beni Lobel ve Javier Pulido Tag Team The Art, Andrew Dalhouse renkleri yapıyor ve mektup Dave Sharpe tarafından yapıldı. Sayı #4 13 Ekim Çarşamba günü çıkıyor, bu yüzden kopyanızı aldığınızdan emin olun! Hadi gözden geçirelim!


Düşüncelerimi vermeden önce, bu sorunu çizgi roman dükkanlarına çarpmadan önce okumama ve gözden geçirmeme izin verdiği için Valiant Entertainment'a bir ses çıkarmak istiyorum!

İncelemeye ve ne bir sorun! Bu koşuyu gerçekten çok beğendim ve geri dönüp 1-3 sorunları incelemelerimi okursanız, sahip olduğum tek sorunumun alışmak için biraz zaman aldığını ve bazen sorunların çok ileri geri gittiğini söyledim neredeyse hiç eylem. Sayı #4'ün gerçekten herhangi bir eylemi yok, ancak kalan hikaye için çok fazla kuruluyor ve gerçekten görmek istediğim buydu. Gerçekleşmeye başlayan zihin oyunları beni gerçekten ilgilendiriyor ve daha fazlasını elde edebiliriz gibi görünüyor. Daha önce bahsettiğim gibi renkler yerleşti ve bunların stilinden ve kullanımından zevk alıyorum. Dürüst olmak gerekirse bu konuda hiç sorunum olduğunu düşünmüyorum. Hikayeyi ilerletir ve bir uçurumun üzerinde durur, ana kötü adam kurulur ve güdü orada ve Ninjak'ın bir canavar olduğunu biliyoruz, bu yüzden her zaman bir artı! Sanırım gelecekteki sorunlar sürekli ve daha iyi olacak, bu da iyi ama bir şey önerebilirsem, daha fazla eylem söyleyebilirim çünkü 1 numarada gördüklerimiz harikaydı ve biz bundan uzaklaştık!


Genel olarak, gerçekten #4 sayı zevk ve iyi bir okuma oldu. Hikayede kaybolmadım ne de renklerle kör olmadım. Bence bu sorun zaten vahşi hikayeyi ilerletmede gerçekten harika bir iş çıkardı ve kalan sorunları bekleyemem! "Ninjak #4" 4.5/5 alır!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page