top of page
Search

Soarele de la miezul nopții de la Marvel: un joc fantastic și trecut cu vederea



Recenzii de:


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Bine, am plecat un minut, asta pentru că am fost în modul hardcore gamer încercând să înving cel mai nou joc Marvel Midnight Suns. În ciuda faptului că mi-a plăcut destul de mult jocul Avengers, simt că eșanul i-a făcut pe toată lumea să sară peste jocul Gardienii Galaxy și acum pe acesta. Nici eu nu am auzit mulți oameni vorbind despre el, dar sunt atât de buni. Midnight Suns adună un grup cu adevărat uimitor de eroi jucabili, care vă permite să vă creați oarecum propriul super-erou Marvel nou-nouț, The Hunter. Evident, au vrut să alegi forma feminină a eroului, dar cel puțin folosesc termeni neutri de gen pe tot parcursul jocului. Ceea ce face bine acest joc este că se simte cu adevărat ca un eveniment comic crossover. Există povestea principală și apoi sunt legăturile care pot fi ratate și ei repetă anumite lucruri tot timpul pentru că presupun că ai ratat șansa de a le auzi în altă parte. Totul se simte atât de grozav cu trei echipe care se unesc, Avengers, X-Men și Midnight Suns. Pentru mine, cel mai bun lucru la joc este că se simte ca într-un univers trăit cu adevărat. Nu pierd timpul spunându-ți cine sunt personajele, deoarece acest joc a fost creat pentru cititorii de benzi desenate. Există atât de multe ouă de Paște care stabilesc vag locul în care se întâmplă acest lucru, de parcă s-ar fi luptat deja cu Ultron, Thanos, Apocalypse, Galactus și multe altele. Și acum echipele se unesc pentru a face față celei mai mari amenințări la adresa Pământului de până acum, Lilith, Mama Demonilor. Blade, Sister Grimm, The Scarlet Witch, Ghost Rider (Robbie Reyes), Magik, Iron Man, Captain Marvel, Doctor Strange, Spider-Man, Captain America, Wolverine și Hulk vin împreună cu The Caretaker, Agatha Harkness și The Hunter a da cu piciorul demonului într-un joc RPG de strategie centrat pe cărți, pe rând. Am ezitat să intru pentru că singurul joc de cărți ca acesta pe care l-am jucat înainte a fost Gwent în The Witcher, dar te înțelegi repede și ajungi să te distrezi foarte mult. Dar văd că stilul nu este pentru toată lumea, dar vă implor să încercați. M-am distrat atât de mult cu acest joc și sunt foarte încântat de personajele noastre DLC; Deadpool, Morbius, Venom și Storm. Acesta este un joc obligatoriu pentru cititorii de benzi desenate și fanii medii Marvel deopotrivă. Îi dau asta 8/10. -Tyler.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page