top of page
Search

Spune-mi că s-a terminat: albumul Wallows Sophomore oferă zece noi melodii uimitoare pentru trupă


Recenzii de:

RATE THIS ALBUM

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Atenție, se primește o recenzie incredibil de părtinitoare. Iisuse Hristoase, iubesc această trupă. Nici măcar sărituri sau eșecuri pe albumul lor al doilea, Tell Me That It’s Over de Wallows. Sunt peste măsură de supărat, momentan am bilete la concertul lor din orașul meu, mi-a luat atât de mult prietenilor mei și mie să alegem o secțiune și locuri. Eram atât de emoționat... atât de entuziasmat că aveam lucruri de făcut în vara asta încât mi-am rezervat dublu și am cumpărat bilete la Disney cu familia în aceeași zi cu concertul, acestea sunt nerambursabile, așa că nu pot participa la concert. N-am mai fost la unul de la 21 Pilots acum vreo patru ani. Încă sunt supărat că m-am alăturat petrecerii acestei trupe atât de târziu, dar m-am prins din urmă și am așteptat cu atâta răbdare acest album! Încântat să intru mâine într-un magazin pentru a cumpăra o copie fizică (prima mea pentru ei)! Cu doar zece melodii, albumul de treizeci și patru de minute este foarte accesibil pentru oricine nou în trupă și care dorește doar să le încerce. Dar crede-mă, Wallows nu a făcut niciodată un cântec prost. Îmi place foarte mult ca albumul și întregul turneu să fie intitulate nu după o melodie, ci după o frază repetată într-una dintre melodii. De obicei, încerc să nu fiu de bază și să spun că melodia după care poartă numele albumului este preferata mea, dar la naiba, „I Don’t Want to Talk” este atât de bună. Fiind primul meu, cel de-al doilea meu apropiat este „Guitar Romantic Search Adventure”, iar apoi pe locul al treilea, aș spune că este „Especially You”, unul dintre cele trei single-uri pe care le-au lansat înainte de asta. Aș face declarația îndrăzneață că „Quarterback” din cel mai recent EP al lor este încă melodia mea preferată în general. Doamne, sper că vor fi turnee din nou în curând, ca să îi pot vedea live, este un vis legitim al meu. Am o obsesie nesănătoasă pentru această trupă. Spune-mi că s-a terminat primește 10/10 de la mine! Iubesc fiecare secundă din această frumusețe de jumătate de oră. Te iubesc Wallows! Îți mulțumesc că ai oferit zece noi bops cu care îmi pot enerva prietenii și familia! -Tyler.



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page