top of page
Search

Statele Unite ale Căpitanului America #1


Recenzii de:


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Salutare tuturor, sunt aici pentru a vă oferi recenzia mea despre Statele Unite ale Americii Captain America #1! Voi revizui fiecare problemă pe măsură ce apar și vă voi oferi toate gândurile mele despre ea! Această carte are două povești diferite în interior; „You Brought Two Too Many” scris de Christopher Cantwell și „Tracks” scris de Josh Trujillo. Voi parcurge fiecare „capitol” și voi da nota generală la final!


Aceste două povești au fost foarte bune în opinia mea. Mi-a plăcut legătura pe care Steve Rodgers și Sam Wilson o au unul cu celălalt, iar glumele și bătăile dus și înapoi sunt, de asemenea, grozave. Prima poveste prezintă într-adevăr intriga principală a acestei serii și te face să te gândești foarte bine la ceea ce înseamnă cu adevărat numele Căpitanului America. Mi-a plăcut absolut introducerea lui Arron Fischer și povestea lui în „Tracks”. Personajul va și ar trebui să aibă un impact asupra tinerei generații pe care o avem în lume în acest moment și consider că este un lucru cu adevărat puternic. Am crezut că ritmul a fost destul de bun și acțiunea a fost de asemenea bună. Singura mea conformare a fost uneori dialogul a fost un pic întins și a făcut povestea să se strecoare, dar totuși mi-a plăcut foarte mult! Cred că acesta este un serial pe care oamenii ar trebui să-l citească pur și simplu pentru că ajunge acasă și te face să simți că poți să ieși și să fii grozav!


În general, această carte a fost o lectură grozavă și a trebuit să văd imediat când a apărut numărul 2 (care a fost publicată recenzia mea despre aceasta, verificați-o). Dau „Statele Unite ale Căpitanului Americii” #1 un 4,5/5!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page