top of page
Search

The Overrides: Prin noroi și sânge



„Ce diferență are pentru morți, orfani și fără adăpost, dacă distrugerea nebunească este efectuată în numele totalitarismului sau în numele sfânt al libertății sau al democrației?”


Mahatma Gandhi


Societatea sh! Ce este A fost vreodată bun pentru oamenii săi? Nu-mi amintesc un moment în care am fost cu adevărat fericiți în această groapă de disperare numită realitate. Uită-te în jurul tău și spune-mi: merg lucrurile bine? Ne simțim în pace? Nu știu, dar cred că majoritatea dintre noi suntem cinici, pesimiști sau pur și simplu ne-am pierdut voința de a schimba ceea ce nu ne place. Am devenit orbiți și uimiți de fericirea muritorilor cauzată de bogăție și putere. Nu suntem sub controlul lor, ei ne controlează. O fac de la inventarea și descoperirea lor. Geamănul lui Decay, mereu prezent, ne distruge mereu viețile. Are atât de multe fețe încât este greu să-l învingi. Sunt în fiecare aspect al vieții noastre, sunt în simbioză cu noi ca niște paraziți. Acest aspect al vieții noastre, care este cu adevărat un pilon, i-a afectat pe toată lumea. Gânditori și artiști, toți și-au exprimat poziția în această chestiune. Vorbesc despre oameni precum Baudelaire, Kubin, Balmont, Beardsley, Wilde, Pirandello, Delville, Carrère, Chambers și Stenbock. Au creat chiar și o mișcare culturală numită Decadentism. Dar, după aceea, lucrurile nu s-au mai bine și această societate toxică a fost o inspirație pentru diverși cântăreți, poeți și nu numai.


Printre ei se numără o trupă independentă americană din Long Beach, California, numită The Overrides. Printre aceștia se numără membrii lui Pee N' Blood și Dime Runner. După o scurtă pauză în 2015, cântărețul/chitaristul Cam Mosavian a început să scrie piese noi și să refacă piese nelansate pe care le-a produs de-a lungul anilor, The Clash & The Ramones Meet Fugazi & The 90s descrise ca punând bazele unei noi trupe. Opțiune.

El a apelat rapid la serviciile colegului de trupă și toboșarului Parker PJ Johnson (tot de la Pee N' Blood și Dime Runner), iar la scurt timp după fratele său Brando la bas. Apoi, trupa a condus un proces lung de audiție pentru a găsi al doilea chitarist potrivit care să le complimenteze sunetul. A decolat imediat ce Denzil Dunn a intrat în studio, aducând nu numai propria sa voce unică, ci și echipamente personalizate.

În următorii doi ani, trupa a dezvoltat în mod privat sunetul care va deveni în cele din urmă The Overrides. De când au susținut primul lor spectacol la Doll Hut din Anaheim, pe 31 martie 2018, The Overrides au împărțit scena cu trupe precum: Bum, D.I., J.F.A., Narcoleptic Youth, D.F.


Interesul său pentru muzică a început de la o vârstă fragedă, după cum spune Cam:


„De unde să încep? Poate când eram copil, ascultam muzică la radio în timp ce conduceam cu mama mea. Unele dintre primele vise pe care mi le amintesc au fost coloanele sonore ale Beach Boys, Neil Diamond și Stevie Wonder. Au fost. De fiecare dată când am auzi „I Called to Say I Still Love You” sau „Good Vibrations” Încă îmi dau fiori. Sunt melodii perfect compuse”


Ceea ce a influențat călătoria lor muzicală și a modelat inspirațiile trupei:


"Cea mai mare inspirație a mea este dragostea pentru muzică în sine. Muzica a fost și este o parte foarte importantă din mine și din viața mea. Iubesc multe tipuri diferite de muzică, de la clasică la jazz, dar punk rock-ul mi-a oferit un loc pe care să-l numesc acasă. Numărul o trupă care a reprezentat/reprezentat cel mai mult pentru mine este Fugazi. De când i-am văzut prima dată live la Palace din LA în 99, unde m-au uimit, vor fi întotdeauna trupa mea preferată.


Printre inspirațiile care rezonează în gusturile sale muzicale se numără Sew Fisted Fiend de Fugazi, London Calling de The Clash și Dear Prudence de The Beatles și entuziasmele sale media, precum Terminator 2, The Big Lebowski, The Three Amigos, Westworld, Arrested Development is more . Breaking Bad.


Astăzi vom analiza cel mai recent EP al lor Attention, continuarea lui Brain As A Fist, care include un proces creativ original:


„Procesul meu creativ pentru compunerea de cântece începe de obicei cu o chitară acustică, apoi din acea sesiune voi decide asupra unei progresii de lick sau acorduri pe care vreau să o extind. Odată ce sunt în acel flux, curge natural. Uneori voi construi. muzică în jurul unei melodii pe care am scris-o deja, iar alteori voi avea o idee despre ce vreau să scriu o melodie, apoi o voi construi în jurul acestei idei. Muzica și versurile sunt toate în minte. noul EP „Meditation” este patru melodii care formează aproape ca un album conceptual. Fiecare melodie are acorduri aproape identice și progresii de acorduri foarte strâns legate. Deci, pentru aceste patru melodii, prima melodie pe care am scris-o a fost „Partea a doua”, care a fost instrumentală, și mi-au plăcut atât de mult acordurile și progresia (cred că este una dintre cele mai bune progresii pe care le-am scris vreodată) încât l-am folosit din nou într-o altă melodie dar cu un tempo și un tempo diferit.Apoi am făcut-o din nou pentru că de ce nu? "


Un EP despre greutățile vieții, așa cum ne explică Cam:


„Tema principală a albumului se învârte în jurul vieții tale de zi cu zi și a privirii la prostiile care te înconjoară constant – lucruri precum reclamele în fața ta în fiecare secundă, încercând să-ți atragă atenția. Sau, uneori, ești doar un sclav al sistemului. ." simți că, de fiecare dată când crezi că ai mers puțin prea departe, există ceva care ridică capul urât și te trage înapoi câțiva pași. Cred că din punct de vedere al cântecului este un subiect emoțional și agresiv și pentru mine are sens că am scris cea mai mare parte a muzicii și versurilor piesei cu ceva timp în urmă, când treceam printr-o perioadă dificilă din viața mea”.



Prima melodie de pe acest EP este Attention. Începe cu un riff de bas interesant. Îmi amintește de melodiile rock din anii 90. Este foarte atractiv. Menține un tempo consistent pe tot parcursul cântecului. Se incetineste putin la mijloc pentru a ajunge la viteza. Este o melodie grozavă, o modalitate puternică de a începe un EP.


Următorul este Strigăt. La fel ca și melodia anterioară, începutul acestui cântec nu este puternic, dar după ceva timp își ia ritmul. Acest articol este despre nevoia de a renunța la toată furia, furia și stresul pentru a te elibera de povara cauzată de astfel de sentimente. Este mai mic decât primul, dar mi se pare mai atractiv.


Apoi este partea a doua. Care este cel mai bun început vreodată. Sună ca o piesă de tranziție și lipsește versurile. Se potrivește perfect albumului pentru că, cred, reprezintă o ruptură de stilul celorlalte piese. Finalul este ciudat. În general, cred că numele este ceea ce face ca aceasta să fie cea mai ciudată piesă a acestui EP, deoarece nu este clar care este prima parte (este o melodie sau o temă sau...).


Și nu în ultimul rând este Slujitorul Observator. Este diferit de alte piese, deoarece începe cu un tempo rapid stabilit de tobe. A spus-o într-o manieră plăcută, dar subiectul aici este destul de dificil. Adică, ei reflectă asupra faptului că toți suntem sclavi ai ceva și nimeni nu poate scăpa. Este o modalitate întunecată de a încheia acest EP, dar cu siguranță vă veți aminti experiența. Bobotează este greu de acceptat, mai ales când ne obișnuim cu iluziile.


Aceasta este o trupă interesantă care merită să fie recunoscută pentru stilul și temele lor. Acest EP pare mai degrabă un teaser și e gura apăsată. Și deja lucrează la ceva nou, așa cum spune Cam:


"Tocmai am terminat de scris primul meu lungmetraj, așa că sunt atât de încântat să văd unde ajunge! Cel mai bun prieten al meu Josh Rouse l-a scris și a regizat și a fost atât de nebunesc încât l-am lăsat să marcheze"


O întorsătură interesantă a evenimentelor pentru o trupă cu obiective simple, dar lăudabile:


„Scopul nostru ca trupă este să scriem și să cântăm muzica pe care ne place să o cântăm în primul rând, poate chiar să întâlnim oameni interesanți și să dăm din fund în timp ce o facem. Sperăm că ceea ce facem Oamenilor le place, ca să putem părăsi asta. ." Deși lucrezi o zi întreagă și faci muzică cu normă întreagă, hai să fim sinceri, haha. Dar, serios, iubim muzica - ne place să o cântăm, să o ascultăm, să vorbim despre ea și să facem parte dintr-o trupă este o modalitate de a face parte din conversație, de a fi o mică parte a conversației, de a adăuga la conversația din tine. propriul mod nu-complet-irelevant"


Abia așteptăm să vedem cum iese următorul său proiect.



RATE THIS BAND

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3












0 views0 comments

Company Name

Member Name

Link

Role Description

Company Name

Member Name

Link

Role Description

Company Name

Member Name

Link

Role Description

bottom of page