top of page
Search

The Walking Dead, Capitolul 8 - Făcut să sufere


Recenzii de:

  • @art_fanatic_313

RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Acest capitol începe aproape de unde s-a încheiat al șaselea, guvernatorul fiind găsit mutilat. Cu ajutorul unui fost medic se însănătoșește și le ordonă tuturor să înceapă să caute închisoarea în care locuiesc Rick și ceilalți. În cele din urmă, îi găsesc și îi atacă. În principal datorită Andreei, oamenii din închisoare sunt capabili să se apere foarte bine, până când cei din Woodbury se retrag. În timpul luptei, Rick este împușcat foarte rău, dar supraviețuiește. După primul atac, mulți oameni din grup decid să plece, pentru a fi în siguranță, iar Michonne și Tyreese merg după cei din Woodbury, pentru a-i ucide pe unii dintre ei și a-i speria, dar din păcate sunt capturați foarte ușor.

Voi opri aici rezumatul intrigii, pentru că multe personaje principale mor în acest capitol și nu vreau să stric nimic.


Acest volum a fost cu adevărat plin de acțiune și violență. A fost bine scris, dar asta nu schimbă faptul că nu sunt un mare fan al violenței în benzi desenate și filme. Din fericire, au existat și multe dezbateri aprinse despre strategii și siguranță și lucruri de genul acesta. Aceste dezbateri/argumente/conversații au fost foarte interesante și probabil unul dintre lucrurile mele preferate din acest capitol. Personajele sunt foarte bine scrise și în acest moment îmi plac foarte mult aproape toate personajele principale. Un personaj care nu-mi place este Guvernatorul. Este, fără îndoială, foarte bine scris, dar asta nu schimbă faptul că este extrem de detestabil. Unul dintre cele mai rele lucruri despre el, după părerea mea, este relația lui absolut dezgustătoare cu fiica lui zombie. Acestea fiind spuse, el este surprinzător de bun la a veni cu strategii și a manipula oamenii. El este cu adevărat o persoană inteligentă. Mi-a plăcut foarte mult în acest capitol cât de puternică este relația dintre Andrea și Dale. Îmi plac foarte mult aceste două personaje și sunt perfecte unul pentru celălalt. Principala mea problemă cu acest capitol este că unele dintre decese nu au avut loc foarte organic. Am simțit că Kirkman a vrut să omoare o mulțime de personaje, nu pentru că ar aduce beneficii poveștii, ci pentru că îi va menține pe cititori interesați și pentru că s-a săturat să fie nevoit să scrie toate aceste personaje. Totuși, deși asta m-a enervat, acesta a fost un capitol foarte bun, plin de multă acțiune.


Opera de artă din acest capitol este bună, dar nu la fel de bună ca în unele dintre cele precedente. Am avut senzația că artistul (artiștii) au devenit puțin leneși. Principala mea problemă este că unele linii erau mult mai groase decât ar fi trebuit. Acestea fiind spuse, încă îmi place foarte mult cât de expresive sunt fețele personajelor și cât de bine desenate sunt scenele de luptă.

În general, acesta a fost un capitol bun, cu multă acțiune. A fost cu siguranță captivant și s-au întâmplat multe lucruri care vor afecta cu siguranță întreaga serie în continuare. Mai mult decât orice altceva, acest capitol s-a simțit ca punctul culminant al primei părți a seriei.


9/10



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page