top of page
Search

Tony Hawk Pro Skater 1+2


Recenzii de:


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Poveste:

Nu există o poveste, doar parcuri în care ai misiuni de făcut atât.


Mod de joc:

Se simte ca în vechile jocuri cu tony hawk, dar cred că este puțin mai rapid și necesită timp să te obișnuiești.


Imagini vizuale:

Ce pot să spun că imaginile sunt pur și simplu wow. Am fost deja scos din trailer atunci.


Nu prea pot spune că în fiecare parte este un remake al lui Tony Hawk pe care l-am așteptat cu toții. Jocul este rapid și arată bine. Coloana sonoră este pur și simplu uimitoare, mi-a plăcut în fiecare secundă, l-am ascultat din timp. la timp. Am fost oarecum trist că este foarte scurt, ai putea să-l învingi foarte repede dacă l-ai juca în timpul zilei. Unele sarcini sunt ușoare, dar unele trebuie să te gândești cum le fac pentru mine, a fost așa pentru că nu am jucat niciodată ei în vremuri.Pro Skater 1+2 al lui Tony Hawk primește un.....


8/10


By @_gameing_dude_


RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page