top of page
Search
  • Writer's picturethrnz

Uzak Ağlama 3


İncelemeler:


RATE THIS VIDEOGAME

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

Sonunda bu klasiğe atlamaya karar verdim. Bu oyun hakkında pek çok güzel şey duydum, özellikle de bu oyunda sunduğu çılgın psikopat çılgınlığı nedeniyle özellikle ilginç olan ana düşman Vaas Montenegro hakkında. Oyunda sadece birkaç saat oynadım ama beni şimdiden hikayeye, karakterlere ve keşfedilecek güzel dünyaya bağladı, belki de keşfedilemeyecek kadar çok şey var? Söylemek için çok erken, ancak bu cenneti hayatta kalmaya çalışırken keşfetmenin inanılmaz olduğuna şüphe yok.


Ancak, şu ana kadar bir oyun fanatiği değilim. Nişan almak garip geliyor, özellikle nişangahları hedef alırken, daha yumuşak ve daha hızlı olması için hassasiyeti artırmak zorunda kaldım çünkü bundan önce yavaş ve neredeyse hantaldı ve hala harika değil. Şimdiye kadar silahlardan da etkilenmedim, havalı görünüyorlar ama geri bildirim orada değil. Bu sadece benim ilk izlenimim ama şimdilik hikaye ve keşif için oynamaya devam etmek istiyorum ama dövüşten zevk aldığım için değil ve bu birinci şahıs nişancı için iyi değil.


Belki de çok sert davranıyorum... Demek istediğim, bu ilk olarak 2012'de piyasaya sürülen bir oyun ve son zamanlarda Doom Eternal ve Star Wars Battlefront II oynadım ve muhtemelen bu kararımı gölgeliyor, bu yüzden oynamaya ve eğlenmeye devam edeceğim oyun. Far Cry 3 oynadınız mı? Görünüşe göre olmayan tek kişi benim. Aşağıdaki yorum bölümünde bana bildirin.


Ve her zamanki gibi... Ne olursa olsun #oyunu asla bırakmayın



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 


0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page