top of page
Search

Yenilmezler 1950'lerde Kötülükle Savaşsaydı Ne Olurdu?


İncelemeler:

  • @beyondfandom1


RATE THIS COMIC BOOK

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

What If'in bu sayısı çok basit ve hiç de karmaşık değil, bu yüzden anlaşılması kolay. Don Glut tarafından yazılan ve Alan Kupperberg ile Bill Black tarafından çizilen bu What If, işlerin nasıl olabileceği ve sevgili karakterlerimizin geri kalanı için ne gibi değişiklikler yapılacağı konusunda beni düşündürdü! Hadi gözden geçirelim!


Artık herkes Yenilmezler'in kim olduğunu biliyor ama bu ekibin pek çok uyarlaması olduğunu bilmeyenler olabilir. Bu sayımızda, her Avengers ekibinin yaptığı gibi kötülükle savaşmak için yeni yüzlerin ve isimlerin bir araya getirildiğini görüyoruz. Iron Man'in diğer üyelere (Captain America, The Vision, Thor ve Beast) 1950'lerde geçen farklı bir dünyayı ve o zamanlar F.B.I Ajanı Jimmy Woo tarafından Yenilmezler'in nasıl oluşturulduğunu göstererek başlıyoruz. Okuduktan sonra, Yenilmezler'i başlatanın Nick Fury veya onları bir araya getiren başka kimse değil de Jimmy Woo olmasını ilginç buldum. Jimmy Woo bana bir patron/lider tipi olarak gelmiyor, bu da beni rahatsız etti. Ajan Woo, 3-D Man, Marvel Boy, The Human Robot, Venus ve Gorilla-Man'den oluşan ekibini bir araya getiriyor. Şimdi, ne düşündüğünüzü biliyorum ve evet, bu isimler çok saçma ama hey, 50'ler bu yüzden uyuyorlar. Yenilmezler, gittikçe güçlenen kötü Sarı Pençe'yi durdurmak için buradalar. The Great Video, Skull-Face, The Russian Assassin Electro ve Cold Warrior'dan oluşan kendi süper kötü ekibine sahip olduğu için Sarı Pençe yalnız değil. Evet isimleri biliyorum ama uğraştığımız şey bu. Hikayenin geri kalanı basit ve şöyle devam ediyor; iyi kötüyü yener ve başkan gruptan memnun ve herkes kazanır... wooo! 50'lerin Yenilmezleri'nin şu anda bildiğimiz Yenilmezler'i yansıtmasını ilginç buluyorum. 3 Boyutlu Adam Kaptan Amerika gibidir, Marvel Boy Demir Adamdır, Goril-Adam Canavardır, İnsan Robot Vizyondur ve Venüs Thor'dur. Her iki takım da farklı ama belirli yönlerden çok benzer. 50'lerin Yenilmezleri'nin tıpkı orijinali gibi olduğunu gördüğünüzde okumayı kolaylaştırdı. Bu hikayeyle ilgili sahip olduğum tek gerçek sorun, ne kadar mülayim olmasıydı. Evet, ünlü bir takımı oluşturan yeni karakterlerimiz var ama bu aslında sahip olduklarınızı yeni bir şeyle değiştirmek gibi. Dürüst olmak gerekirse, bana Disney+ animasyon dizisi "What If..?"'nin ilk bölümünü hatırlattı.


Genel olarak, kitaptan keyif aldım ve What If fikrinin en hafif tabirle büyüleyici olduğunu düşünüyorum. Hikayeyi daha şüpheli hale getirmek için sadece birkaç şeyi değiştirirdim, ama o kadar. Karakter isimleri biraz saçma ama bu Marvel ve bazı isimlerin bu şekilde olabileceğini biliyoruz. "Ya İntikamcılar 1950'lerde Kötülükle Savaşsaydı?" 3/5 alır!



RATE THIS REVIEW

  • 6

  • 5

  • 4

  • 3


 

0 views0 comments

Tyler Jenkins

Link

rnixon37

Link

Sohan Sahoo

Link

bottom of page